Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linnea - 2 september 2009 22:45

på kliniken säger de att om jag tar en överdos till kan jag dö eller bli hjärnskadad och aldrig mer prata eller röra mig.

hjärnan är uppenbarligen redan skadad. se bara hur jag håller på.

prata kan jag inte.

röra mig får jag inte.

 ..och jag vill ju inte dö på låtsas..


på den dialektiska beteendeterapin är de rädda att jag ska dö. det vore ju förfärligt dålig reklam och ett fult märke i statistiken. vem vill komma hem efter en dålig dag på jobbet?

Av Linnea - 2 september 2009 13:36

Jag blir så jävla trött. Är du tvungen att höra av dig och rasera allt på ett ögonblick? Va? Är du det? Tvungen alltså. Titta, nu är jag tvungen att skriva om det i en blogg!

Vilket jävla smashface. DU är anledningen till att jag är såhär idag. Tack som fan. Har du fyra hjärnceller? Hör inte av dig igen.


puss förresten.

Ovido - Quiz & Flashcards