Alla inlägg under januari 2009

Av Linnea - 20 januari 2009 15:43

jag faller

Av Linnea - 20 januari 2009 13:58

förbereder mig för nya tag


.."stolt som en bödel som bara gör sitt jobb.."





Av Linnea - 17 januari 2009 14:57

när det bara känns fel fel fel kan ingenting du säger hjälpa mig och jag letar febrilt men inga toner i världen kan förklara hur jag mår.  snälla bara gör nånting som ingen gjort förut,
bara vad som helst som är annorlunda än det här för det river och sliteroch det gör ingenting att du ljuger för mig då, det gör ingenting att du lurar mig om du bara är hos mig just precis då. ljug för mig och säg att allting ordnar sig, att allting kommer att blir bra. Så snälla rädda mig, snälla skydda mig från allting som gör ont, bara ljug mig fri och låtsas att du kan fastän du egentligen inte kan göra någonting alls eftersom att jag är så hopplöst stark och svag på samma gång. bara du är här och håller i mig hårthårt när jag faller, bara du inbillar mig att du väntar ut min ensamhet som ekar så i väggarna i mitt tonårsrum. 

Av Linnea - 16 januari 2009 11:22

allt som hörs är spåren du lämnade såren du gav mig när du slutade se mig och jag orkar inte slåss för att bli förstådd för ingen förstod mig som du


och musiken tränger in i huden och skapar mönster av ilska och förvirring och allt jag vill ha är en hand att sträcka sig efter i vimmlet i folkhavet på en konsert allt jag vill ha är din värme mot min rygg när jag gått vilse i paniken


nu rasar allt igen

 


Ovido - Quiz & Flashcards