Alla inlägg under mars 2009

Av Linnea - 23 mars 2009 12:49

Du är för fin. För bra. För ren.

Du ger så mycket, vad har jag gjort för att förtjäna dig?
Inget.  

  Och jag saknar dig Jonas! Jag behöver dig, du betyder så fruktansvärt jäkla mycket.
Varför finns det mellanrum, varför finns det avstånd mellan oss överhuvudtaget?
  

”Det gör inget om jag dör, för nu vet jag vad mina läppar är till för”

Av Linnea - 23 mars 2009 12:40

"Vad förlorade du då Linnea?"

"Allt."


jag orkar inte orka längre, inte när allting är såhär värdelöst, utsiktslöst, hopplöst, fult.

När allt saknar mening börjar jag räkna mina sår. Och börjar om igen. Och igen. Kanske blir de fler? Jag märker inte längre.

Av Linnea - 23 mars 2009 12:38

Om du klarar av att inte kasta bort mig, om du klarar av att orka, så ska jag göra vad som helst för dig när det här är över.
(Om jag nånsin kommer ur det här).

Av Linnea - 11 mars 2009 10:34

snälla, älskling; försök förstå! jag kan ingenting,
vet ingenting, orkar inte heller men vet att jag bara måste tänka
rätt göra rätt säga rätt saker till dig innan du lämnar mig och gud vad det är
svårt att överleva utan dig bredvid mig men jag försöker ändå, jag bara måste
och ändå


mörkret äter sig in överallt och jag skulle bara behöva någonting som är helt annorlunda än när du inte är hos mig.

Av Linnea - 11 mars 2009 10:27

ätabörmanannarsdörmanätagörmanändådörman 

jag hatar onsdagar.


jag är så fruktansvärt trött. jag fryser så jag skakar fast jag har miljoner tröjor på mig. jag har noll energi. känner mig som en zombie.


Vi fortsätter att inte ha någonting att prata om så vi fortsätter med konversationerna som absolut inte tar oss

gon
stans
alls,
för älskling;
inte menade du väl alla de där hårda orden: gjorde du?


När du blundar tittar jag blinkar inte ens men nu slår hjärtat bara det är ett under att det inte syns utanpå kroppen så hårt så djupt innerligt och vekt på en och samma gång gräver sig igenom igenom huden och ut på andra sidan

jag är så trött bara, älskling, snälla stå ut!


Lykkeli - Hangin High

Av Linnea - 10 mars 2009 20:43


You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

Av Linnea - 6 mars 2009 21:26

Intressant läsning.

..och de som drabbades som inte var nunnor..de ansågs vara besatta av djävulen.

Av Linnea - 5 mars 2009 09:18


jag spricker.

låt mig spricka


allt sitter för hårt. jag är för mycket. varför spänner huden så?

Står framför spegeln en timme till, räknar. sjuhundrafyrtiofemtusenochtrettiomiljonermiljarder

jag dör. långsamt. men jag dör.


Ovido - Quiz & Flashcards