Alla inlägg under april 2008

Av Linnea - 28 april 2008 13:28

Måndag

Av Linnea - 27 april 2008 12:31

Alltid samma sak vägen tar inte slut vi går i cirklar och marken skakar varje gång du säger de orden och du vet att jag går sönder lite till varje gång du ser på mig sådär och vänder dig om och lämna mig inte lämna mig aldrig snälla lämna mig inte på samma plats du vet att jag går sönder lite till varje gång du ser på mig sådär när dina ögon tvingar mig att hålla fast att ständigt fortsätta framåt på en väg som aldrig tar slut och varje gång går jag sönder lite till och jag vet inte hur länge jag orkar men hur många gånger har jag tänkt så och marken skälver och mitt hjärta slår så hårt och varför är det så tungt att andas varför känns det som tusen eldar och varför träffar regnet så hårt jag kan inte se det är så kallt jag fryser jag ligger stilla för du har lämnat mig igen och varje gång går jag sönder lite till.

Av Linnea - 25 april 2008 13:27

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAJA!



Av Linnea - 23 april 2008 09:56

HÖrru.

Av Linnea - 22 april 2008 17:51

mest svart.

Av Linnea - 22 april 2008 13:56

HEMTENTA. hatart.

kommer inte igång med skrivandet.

längtar till fredag. Inlämning av tentan och Majas födelsedag!


Storasyster. Allra käraste syster. Du betyder allt. Tack för att du finns.

Av Linnea - 21 april 2008 14:32

Verkligen.

Varför ska det vara såhär? Ska det Verkligen. vara såhär?

Jag orkar Verkligen. Inte.

Jag lyssnar Verkligen. inte.


Sparkar mot revbenen och sväljer lungan hel det går men det gör ont när jag försöker röra läpparna och skrika till din hud att jag vill vara nära närmare än jag var då när det var storm och du viskade till mitt hår att det var ingen fara ingen skulle komma för att ta mig därifrån genom att skära genom ben sköra som glas mot bilden av hur du och jag slets loss från våra fästen som aldrig höll oss kvar bara levande när du satte dina fingrar mot min hals och gav mig nyckeln till längtan.

Av Linnea - 20 april 2008 17:29

Känslan.

Nätter i förtvivlan. Dagar i panik.

Längtan skrämmer mig.


Ovido - Quiz & Flashcards