Alla inlägg under april 2008

Av Linnea - 4 april 2008 08:37

Nyvaken.

Kunde inte sova. Drömmer konstigt. Jämt.

Ledig idag. Känns bra! Ska ner på stan och käka lunch med allra käraste syster.


Hemma och kväll. Fredagkväll dessutom.Vet inte vad jag ska hitta på. Johan, kom hem!


Sitter för övrigt och skrattar sönder mig åt det här:

http://www.youtube.com/watch?v=vEmwl6owawc


och det här:


http://www.youtube.com/watch?v=37S4qnrt3gI&feature=related

Av Linnea - 3 april 2008 07:09

Trött. Klockan är nu 07.09 och jag väntar på att vakna.

Har sovit gott för första gången på länge. Ska in till skolan och träffa gänget. Bästa "klassen" i världen. Föreläsning från 10-12. Sen ska jag hem och gå långpromenad och lyssna på musik. Rensa huvudet på tankar.


Förresten så är det fysiskt omöjligt att slicka sig på armbågen.

Av Linnea - 2 april 2008 18:25

Vaknade råtidigt. var hos sjukgymnasten. drog loss foten. aj.

gick asfort till ekonomikum. kom en kvart för sent till föreläsningen. åkte hem. träffade underbaraste bästa ANNA! Så härligt att se dig igen vännen.


Filmkväll med Johan. Myspys. Men jag hatar honom för att han åker till Vemdalen idag och åker snowboard.utan mig. Blä.

Känner mig glad.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards