Alla inlägg under april 2008

Av Linnea - 20 april 2008 12:38
Av Linnea - 17 april 2008 13:20

hej.

idag har jag inte gjort ett skit.


Om en stund ska jag in till skolan och presentera min seminarieuppgift. Blä.

Jag minns inte ens vad jag har skrivit. Blev klar sent igår kväll.

Ny musik på ipoden. Sol ute. Jag ska försöka att inte gnälla.


Det är kämpigt. Urkämpigt. Kommer jag någonstans?

Kommer det någonsin blir bra?

Kommer jag kunna känna?

Kommer jag klara av att vara nära?

Kan jag berätta vad jag bara säger när ingen hör på? 


Av Linnea - 16 april 2008 13:47

Dagen startade med ett besök hos sjukgymnasten. Foten ser fortfarande inte riktigt klok ut och de är otroligt fascinerade av att den sitter löst.


Humöret steg när jag klev ut genom dörren och möttes av strålande solsken. Humöret skönk sedan på två röda till botten när jag på busshållsplatsen möttes av cirka femtiosju strålande (skrålande) 7-åringar. jäj. En ipod kan omöjligt matta ljudet av femtiosju 7-åringars gälla röster.


Nu sitter jag och samlar kraft till att ta tag i uppgiften som ska vara klar imorgon. Har verkligen noll lust att sitta här. Muntra upp mig. Snälla.



Av Linnea - 14 april 2008 17:04

Dagen började riktigt jobbigt.

Sen mötte jag Maja. Maja är bäst. Vi pluggade som dårar, blev klara och promenerade ner på stan. Tack för uppmysningen av dagen.

Jag köpte två par solglasögon, shimmer powder (mm..shimmery!) och lösögonfransar ( ska testa för första gången..) och Maja köpte sjuttiotvå likadana sollypsyl. Haha. Du är sötast.

Av Linnea - 12 april 2008 09:27

Vaknade på bästa sättet. Eller...näst bästa.


Lyssnar på pantera-walk. Fick den av bror igår.Haha, den är så Göteborg och Sticky för mig. Längtar tillbaka.


Tack Amanda för mysigaste kvällen igår. Once och Tideland var helt okej.

Ikväll blir det teater, middag med kompisar och sen eventuell utgång. Kan bli nice. Undrar vad jag ska ha på mig....

Av Linnea - 9 april 2008 12:36

Nyklippt. Nysnygg.

Ska skriva en uppgift till imorgon. Kommer inte igång.

Vill vara i Örebro idag.

Av Linnea - 6 april 2008 10:20

Mys hos Amanda igår. Vi tittade på film och busade med katterna tills Linton somnade i en kameraväska.


Idag ska jag ut och cykla och se vad foten pallar. Dör om jag inte får träna snart.

Mys

Av Linnea - 5 april 2008 16:58

Häj.

Idag tog mina föräldrar med mig på vårutflykt. Vi åkte till en sjö och promenerade och satt i solen ett tag. Solen sken och fåglarna kvittrade. Tack Mamma och Pappa. Jag mår bra i hjärtat.


Någon som har ett tips på vad man kan göra ikväll?

Ovido - Quiz & Flashcards