Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Linnea - 27 juli 2009 10:17

håll om mig tills mardrömmarna kramats ur mig en gång för alla

Ingen känner mig som du.
Ingen, ingen känner mig som du; vi vet det och vågar aldrig glömma. 

Ingen, ingen förstår.

bara du.

Bara, bara du.


Vi har våra egna regler med världens tyngsta lagbok är det kanske inte bara genuint fel och precis så rätt som det kan vara precis så som vi egentligen vill att vi inte ska vilja ha det. Du kan alla smala platser
i spegeln varenda en utantill precis som jag det är vår hemlighet jag säger
ingenting om du lovar att aldrig överge mig jag klarar mig inte utan dig vi
ska orka tillsammans och luften går ur oss samtidigt som vi klarar oss vi
lovar att vi klarar oss själva vi
dör.


vi behöver ingenting absolut ingenting det gör så jävla
ont men vi klarar oss vi sa ju det bara inte på det här sättet och
jag förstår aldrig hur mycket jag saknar dig förrän du står mittemot det är
inte som förut och ändå precis så; bara du förstår fast omvänt, tvistat.
Jag vill att du ska vara stolt och vi är förebilder åt varandra i någorlunda
rätt riktning inte alltid men vi försöker fnissar bakom provrumsskynken
fnyser åt storlekarna hittar inte vad vi behöver utan är.


Vi är allt vi behöver och aldrig ska jag -


Ovido - Quiz & Flashcards