Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Linnea - 7 juli 2009 23:37

There is a story that I want to tell
A little story from the inside of hell
There wasn’t anything that she could do
She was trapped to the shit like glue

Av Linnea - 7 juli 2009 23:33

  i give myself three days to feel better
because i swear that i am dying, slowly but its happening






so just take me there and lie to me and say it’s going to be alright
its going to be alright, yeah you worry too much kid,
its going to be alright.

Av Linnea - 7 juli 2009 22:38

Gör ett avtryck som sitter
längre än det du redan gjort
Öppen hand och allt rinner ut
vad hade du väntat dig?


August Burns Red - Blinding light dundrar i huvudet på ett skönt smärtsamt vis. Tv:n blinkar, kastar ljus i stötar genom rummet. De visar material från Michael Jacksons världsturné. Jag tittar ganska slött, men fastnar då och då. Det är något som träffar ganska djupt..det är det där med konserter..ni vet sånt där som träffar sådär djupt...som bara musik kan göra..

När jag står i publiken. på en konsert. med musik jag älskar. då lever jag. då finns jag. då finns jag inte. då upphör jag. då kan jag försvinna.


jag är förfärligt ledsen.


  hörru. jag är kär i dig och jag hatar när du åker.
det är på tok för mycket plats i sängen. lakanet är knöligt och det är svårt att fixa för jag når inte och jag har alla kuddar för mig själv och det är så ovant att det faktiskt bara är obehagligt. det är ingen som muttrar sådär låtsassurt som du brukar göra när jag tar allt täcke och det är ingen som fnissar när mina fötter gosar in sig för att jag håller på att somna.
jag vill krypa ihop i din famn. jag vill känna dina hjärtslag och jag vill andas i takt tills vi somnar.
jag har din tröja på mig. den luktar som du men det är inte alls samma sak som att ligga och snusa i din halsgrop och bli pillad i håret.

jag saknar dig.

In the entire history of the world, have there never,
nor will there be another you.

Ovido - Quiz & Flashcards