Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Linnea - 18 oktober 2009 21:44


Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog


Jag vet precis hur det känns i mig och ändå blir det så svårt när jag ska beskriva. och så oändligt svårt att stå ut med.

Att älska en sjukdom är sjukt är bara dumt är alldeles för svårt att försöka förstå är alldeles för invecklat plågsamt tvångsmässigt men inristat i pannan och obegripligt svårt att släppa taget om. Mitt livs kärlek, är du.


Snö och sand i ögonen. jag blinkar mot en himmel av järn och gift och bly.

Och din klänning är som trasor i min hand
Jag vill ha dig, du är min du är bara min
Du är så vacker Och du lämnar inga fotspår ens i sand.

Jag vill ha dig, du är min du är bara min. Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din.


Ovido - Quiz & Flashcards