Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Linnea - 5 oktober 2009 22:21

   Du är lättskrämd kan inte låta bli att le


När Du är tunn som luft
Så är Du nästan perfekt
Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts
Bara en sekund då är Jag nästan perfekt
kom gör mig lugn Jag klär i din andedräkt


Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har

Av Linnea - 5 oktober 2009 21:53

Och vi håller för hårt
Men den här drömmen är vår
Och du är minminmin att ta med


Och du håller så hårt
Och när längtan blir svår
Så är jag dindindin att ta med
Att ta ut att ta in
I någonting nytt


Och du är ånga spår av ett moln
I en dröm om att fly till någonting nytt  

Av Linnea - 5 oktober 2009 21:46

Du förlorade ditt krig du står ensam kvar
Och ingen kommer till ditt försvar
Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slag  

Ovido - Quiz & Flashcards