Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Linnea - 6 oktober 2009 13:46

Hon är min värsta fiende och min bästa vän. Hon är det enda jag någonsin älskat och det enda jag någonsin hatat. Tillsammans klarar vi allt du och jag. Vi struntar i vad dom säger. Det är du och jag nu och ingenting kan någonsin ta dig ifrån mig. Du lovade att föralltid stanna och jag har aldrig blivit så rädd.

Fattar du att du skrämmer mig så in i helvete?! Jag hatar dig ditt jävla monster. Jag dör. Det går långsamt men jag dör.

Tillsammans strävar vi mot ett mål. Vi ska dö du och jag. Och för evigt känns så jävla långt och ibland vill jag bara strypa dig. Förstår du det att jag hatar dig och lämna mig ifred din jävla dåre vad tjänar det till att svälta för att överleva när att överleva är att dö? 

Ovido - Quiz & Flashcards