Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Linnea - 20 juni 2008 20:06

genomslag genom slag krossar diamanter och färgar tårar spricker regnar guld du ser mig genom tårar i färg skaver bränner blickar jag inte kan besvara nyckelben och kulor i glas skrämmer mig med ditt namn på min tunga dör jag litegrann varje gång ge mig något att hålla fast vid snälla krama sönder min hals ge mig något att hoppas på håll inte så hårt jag kommer att släppa nyckeln slår du mig rakt i magen gång på gång ånger är en drog lämna mig inte ge mig något att kämpa för skriv det i min panna jag försvinner i trasiga speglar krossar porslin med knogar av bomull ge mig något värt att andas för jag räknar orden du ger mig när du vänder dig om viskar jag att det är du som hjälper mig att andas och det är bara spillror av något gammalt kan du beskriva känslan jag kan inte ge dig något att hålla fast vid det går liksom inte att ge av något man inte har det är för tungt för mycket det är ingenting


Dagens låt: The Unseen - Break Away

Ovido - Quiz & Flashcards