Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Linnea - 15 maj 2009 11:45

De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete
men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in
  Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
 

Ni/De säger: "Vakna upp

Och sluta tänk på det"
Men vad vet dom/Ni? Nu är nån annan än jag närmare.
Livet innan det kunde jag, utan och innan.
Jag kunde haft det så för alltid.
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade
 Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid..
 

Av Linnea - 15 maj 2009 11:21


Visst känns det fint att va vid liv en dag till?
Visst känns det fint nu, Hurricane? Och hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en
... Hurricane? Vad skönt att veta, min vän
När du tappar förståndet
Du inser snart igen
Att det inte är första gången
 I mitten av en Hurricane
En dag till
 

Ovido - Quiz & Flashcards