Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Linnea - 26 maj 2008 18:40

Tillbaka igen?

Samma känsla. Jag trodde du hade lämnat mig. Äntligen.

Att vara instängd. Att vara fångad i sig själv. Att avsky. Att alltid vara två. Att avsky den som alltid där. Redo att ställa upp. Att alltid ställa upp. Vad som än händer. Att avsky det. Att avsky dig. Att avsky att du stannar hos mig. Att vara ensam. Att avsky att alltid vara ensam. Så jävla ensam.


Ingen kan höra när du skriker med lungor fyllda av avsky. Ingen vill lyssna på någon som inte hörs. Ingen kan höra på någon fylld av avsky. Ingen kan röra sig med en kropp tyngd av bly. Ingen kan springa med rädslan upp till knäna. Ingen kan springa i bly. Ingen kan höra mig. Hjälp mig. Jag är trött på avsky. Rädslan gör mig trött. Jag är rädd för vad du kan göra med mig. Jag hatar dig. Jag hatar dig för att min avsky skrämmer mig så. Förstår du hur rädd jag är? Förstår du att jag vill att du ska försvinna? Förstår du att jag vill att du ska stanna kvar? Lämna mig inte. Vad har jag då?


Lämna mig. Jag vill att du lämnar mig. Jag önskar att du dog.


Jag avskyr. Jag. Avskyr.

Ovido - Quiz & Flashcards