Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Linnea - 31 juli 2008 19:03

http://www.youtube.com/watch?v=rQi8wEHMm5Y


Det var inte meningen. Det ska inte hända igen.

Jag vill inte.

Jag vill verkligen inte.

Jag kan inte lova dig nått.


Jag vill berätta för dig.

Men det går inte.

Jag vill att du ska lyssna på riktigt.

Men du vänder dig bort. Varje gång.

Du tror att om vi ler går det över och försvinner. Du tror att jag glömmer. Det enda som händer är att jag slutar hoppas. Slutar försöka.

Du finns inte där när jag som mest behöver. Jag tror att jag måste börja inse att det är så. Det  gör ont.


Jag är så jävla less på att det ska vara såhär.

Jag är inte säker på att jag orkar.

Du behöver inte förlåta mig för det.


Dagens låt: Randy - I dont need love


och Randy - Little toulouse (kunde inte bestämma mig)

Ovido - Quiz & Flashcards